We drukken en verzenden al onze producten met zorg en aandacht. Een recent onderzoek naar de klantenservice stelt dat99,99% van klanten van Wallsheaven tevreden zijn met zowel de kwaliteit van hun drukwerk als de levering van hun aankoop.
Veel Gestelde Vragen
Hoe meld ik een klacht?
We accepteren geen rendement nadat uw bestelling de status heeft gewijzigd in "afgedrukt". Kleuren tussen prints en monitor kunnen verschillend zijn, afhankelijk van monitor- en printsysteem met behulp van CMYK -patroon. Overweeg diep voor de aankopen, we drukken alles af voor elke bestelling op aanvraag naar u. Wij usink -inkten, materialen, pakketten etc.
- Wij in onderhouden na contact met ons staan uitwisseling toe of voor extrafee of korting herdrukt uw bestelling. Als u een verkeerde maat heeft en we hebben gedrukt, kunnen we niet gratis herdrukken.
U bestelde ons product, maar het past niet in uw interieur. Wat kan ik doen?
Wallsheaven biedt onze gewaardeerde klanten een korting van 20 korting op toekomstige aankopen. Schrijf ons op support@wallsheaven.nl. We zullen binnen 24 uur reageren.
Als je tijdens de installatie een deel van de muurschildering verwende?
We weten dat uw product een goede indruk moet maken bij u thuis en bij uw vrienden. als je tijdens de installatie of service iets verkeerd hebt gedaan, bieden we je50% korting op de wederverkoop van een product.
We steunden 2500+ kunstenaars op WallsHeaven!
We gedrukt op 39 000 m2 achtergrond muurschilderingen!
Vertrouwde ons meer dan 4000+ klanten.
We stuurden achtergrond muurschilderingen tot meer dan 33+ landen !
Overal waar Fedex kan bezorgen kunnen we het!